• Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP

51.65
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24-72h
Cena przesyłki 11
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Mało
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302136351

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
Autor Jan Cetner
Wydawnictwo WSiP
Stron 216
Rok wydania 2013
Oprawa broszurowa
Format 17x24 cm
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci