• Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./2

54.13
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24-72h
Cena przesyłki 11
Odbiór Warszawa ul. Powstańców Śląskich 106 bazarek paw. 28 0
Paczkomaty InPost 11
Kurier 14.99
Kurier (Pobranie) 17.99
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302190629

Zamówienie telefoniczne: 222439958

Zostaw telefon
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.
Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.
Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich
i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię.
Autor Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grze
Wydawnictwo WSiP
Stron 240
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci