• Obsługa konsumenta ćw. REA

40.55
szt. Do przechowalni
Opinie
brak ocen
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 0
Kurier (Pobranie) 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Poczta Polska 15
Poczta Polska (Pobranie) 20
Kurier 35
Dostępność Duża dostępność
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302147340

Zamówienie telefoniczne: 22 243 99 58

Zostaw telefon

Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).

  • Omawia zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta.
  • Pokazuje techniki serwowania potraw, nakrywania do stołu, zdobienia dań.
  • Wprowadza terminy angielskie i francuskie używane w branży hotelarskiej i gastronomicznej.
  • Wprowadza podstawy protokołu dyplomatycznego.

Zeszyt zawiera wiele wskazówek, ułatwiających wykonanie zadań, i liczne ilustracje, które pomagają w zrozumieniu omawianych treści i stanowią wzór do naśladowania przy nauce poszczególnych technik związanych z branżą hotelarską. 

Autor Joanna Duda, Sebastian Krzywda
Wydawnictwo WSiP
Stron 192
Rok wydania 2014
Oprawa broszurowa
Format 21,7x29,7 cm
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie