
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP


Symbol:
63.80
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność |
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788302136351 |
EAN | 9788302136351 |
Zamówienie telefoniczne: 22 243 99 58
Zostaw telefon |
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
Autor | Jan Cetner |
Wydawnictwo | WSiP |
Stron | 216 |
Rok wydania | 2013 |
Oprawa | broszurowa |
Format | 17x24 cm |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci