• Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP

63.80
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty płatne przy odbiorze ( kartą, gotówką) 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier 15
Dostępność 47 szt.
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302136351

Zamówienie telefoniczne: 22 243 99 58

Zostaw telefon
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza informacje na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich oraz analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
Autor Jan Cetner
Wydawnictwo WSiP
Stron 216
Rok wydania 2013
Oprawa broszurowa
Format 17x24 cm
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie