
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Pracownik obsługi telef. - call center. Podr. WSIP


Symbol:
131.00
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność |
|
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788302159664 |
EAN | 9788302159664 |
Zamówienie telefoniczne: 22 243 99 58
Zostaw telefon |
Publikacja skierowana do uczniów i słuchaczy kształcących się w branży call center.
Jest to podręcznik podzielonych tematycznie na działy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, zakresu obowiązków, współpracy oraz doboru pracowników. Autorzy proponują wiele form ćwiczeń, przeplatanych testami sprawdzającymi i utrwalającymi wiedzę.
Jest to podręcznik podzielonych tematycznie na działy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, zakresu obowiązków, współpracy oraz doboru pracowników. Autorzy proponują wiele form ćwiczeń, przeplatanych testami sprawdzającymi i utrwalającymi wiedzę.
Autor | praca zbiorowa |
Wydawnictwo | WSiP |
Stron | 159 |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | broszurowa |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci