• Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./2

57.80
szt. Do przechowalni
Opinie
brak ocen
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty płatne przy odbiorze ( kartą, gotówką) 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier 15
Dostępność 80 szt.
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302190629

Zamówienie telefoniczne: 22 243 99 58

Zostaw telefon
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej.
Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych.
Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich
i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości.
Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię.
Autor Barbara Cymańska-Garbowska, Danuta Witrykus, Grze
Wydawnictwo WSiP
Stron 240
Rok wydania 2020
Oprawa broszurowa
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie