• Wykonywanie przekazu reklamowego. PGF.07. cz.1

59.05
szt. Do przechowalni
Opinie
brak ocen
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 12
Odbiór osobisty płatne przy odbiorze ( kartą, gotówką) 0
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 12
Kurier 15
Dostępność 47 szt.
Waga 0.15 kg
ISBN 9788302196256

Zamówienie telefoniczne: 22 243 99 58

Zostaw telefon
Podręcznik przedstawia zagadnienia bhp, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki pracy w zawodzie technika reklamy. Przybliża tematykę związaną z reklamą, omawia jej funkcje, cele i zadania. Przedstawia formy reklamy. Wprowadza w takie zagadnienia, jak: reklama jako instrument promocji, usługi reklamowe, media w reklamie, propaganda, propagacja, informacja, dzieło sztuki. Omawia organizacje zajmujące się reklamą oraz agencje reklamowe, agencje interaktywne, agencje mediowe i domy produkcyjne. Prezentuje zasady tworzenia przekazu reklamowego. Atutem podręcznika są liczne kolorowe ilustracje, zarówno rysunki, schematy, jak i zdjęcia.
Autor Alina Kargiel, Robert Piłka, Joanna Śliżewska, Do
Wydawnictwo WSiP
Rok wydania 2021
Oprawa broszurowa
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie